10 Şubat 2012 Cuma

kar amelesiyim ben

arabamı kara rağmen çıkarma girişimim oldu bu sabah.
çıkardım da...
site içindeki kar ortamı bu işe aslında pek müsade edecek durumda değildi.
Takmadım, yılmadım,bir amele bir kıro gibi arabamı çıkardım ve doğal olarak kaydım.
insanlar yardıma koştu .

manzara şöyleydi:
arabamın kaportası üzerinde 2 adam oturuyor, arka koltukta yaşlı bir amca ağırlık yapmak için oturuyor(ya da hazır sıcak ortam bulmuşken yerleşti, bilemiyorum..), kaportanın üstündeki adamlardan birisinin karısı "İn ordan düşeceksin" diye bağırıyor,sitenin kadrolu köpeği bize havlıyor, arabanın radyosundan bas bas bir bariton sesi duyuluyor, diğer arabalar sinirli bir şekilde bekliyor ve haylaz bir çocuk kayan arabanın bir önüne bir arkasına geçerek oyun oynuyor, annesi yakalamaya çalışıyor...

fotoğrafı aklınızda canlandırırsanız, traji-komik havayı yakalarsınız:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder