2 Ocak 2013 Çarşamba

seni seviyorum

Ben büyük bir hata yaptım.Hayatta kalmama neden olacak bir kişiyi kendi ellerimle kaybettim.Bütün huysuzluğum bundan.Düzelmeyecek bir huysuzluk.Kalp kangreni yaşatan bir huysuzluk.

Kimsenin okumayacağını bildiğim bir yere yazmak beni rahatlatacak..
Enayilik nedir bir bilsen ey sevgili okuyucu(yoksun biliyorum), belki de önüne bir fırsat gelirse onu elinin tersiyle itmezsin.
Birinin sana bunları söylemesi lazım.

Filmler izleyip iç çekiyorsun ya, ne güzel aşklar var diye.
İşte ben öyle bir tanesini kaybettim.
Ömrüm geçip gidiyor, yukarıda yazdıklarımın tersini hem kendime hem başkalarına anlatıyorum.
Çünkü bu doğru olamaz, bir daha elde edemeyeceğin bir şeyi kaybetmiş olamazsın.İnsan bu acıyla yaşayabilir mi? Yaşayamaz.
O yüzden inkar etmek lazım, başkalarını da ikna etmek lazım ki onlar da inkarına yardımcı olsunlar.Ha, bir de bu kadar zavallı olduğunu farketmesinler...

Çok önemli ya güçlü olmak...Ne kadar güçlüsün o kadar itibarlısın, o kadar çekicisin, o kadar başarılısın.

Ah..

İçim acıyor.
Çok acıyor.

Yıllar önce, gencecikken bile benden daha olgun olan ve gerçek saf sevgiyle gönlü dolan taşan bir insan. Bakışlarıyla, sözleriyle, dokunuşlarıyla, herşeyiyle bana kendi yansımasıymış gibi davranan yüce ruh.

Karşındaki güçsüz, zavallı, sevmeyi bilmeyen, aslında çok çok yalnız ruhlu olan, acziyet içindeki bu insani affet. Affetmişsindir de çoktan, çünkü sen gerçekten sevmiştin. Bunun içinde kin olamaz.

Ne güzel bir insansın sen..
Çok üzgünüm.
Gerçekten...

Seni seviyorum.
http://youtu.be/Ja4IzttRRLc





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder